Downloads? Kan inte öppna mina filer?

ch791022

Trådstartare
Provade för första gången att köpa musik via nätet, men nu kan jag inte höra musiken,mediaplayern säger att den inte kan läsa filerna att antingen är dom skadade eller så är dom av ett format som inte stöds av mediaplayern, men format som filerna är i ska kunna öppnas av mediaplayern enligt listan som kommer upp med felmeddelandet.
Någon som har en aning om vad problemet är?

Mvh
Camilla :confused:
 
Sv: Downloads? Kan inte öppna mina filer?

Vad är det för format på filerna? Dvs, filändelse?
.wma, .mp3, .ogg (osv...)


Högerklicka på filen och välj egenskaper om det inte syns direkt.
 
Sv: Downloads? Kan inte öppna mina filer?

Tack för hjälpen visade sig att det inte var hos mig problemet var cdon hade hållt på med uppgraderingar och tydligen hade en del av det som blev nerladdat var då felaktigt, så nu fungerar det!

Mvh
Camilla
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 910
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 853
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Hej! Ny här på forumet! Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader. Vi har problem med bett och att hitta...
Svar
11
· Visningar
5 319
Gnägg Vill ventilera något jag funderar och oroar mig en del över Jag har en lång hästbakgrund och har ridit extremt mkt, levt för hästar och...
2
Svar
26
· Visningar
2 917
Senast: Mim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp