Dörrar bak istället för bommar? Boj?

Sv: Dörrar bak istället för bommar? Boj?

Aha, det visste jag inte, kan ju hoppas fler tar efter!

Å andra sidan har inte Boj fronturlastning, så för mig är Ume bättre ändå.

Fel där också. ;)
Boj går att få med fronturlastning om man vill, men finns inte som standard. Tror de gör släpet exakt hur du vill faktiskt, om det bara är tekniskt möjligt. De är suveräna att ha att göra med i Klippan.

Alla hästar går inte in själva. Det gjorde inte min heller tills alldeles nyligen, även om han alltid varit otroligt lättlastad.

Ja men det är ju bättre att träna på det om hästen är lättlastad om man själv går först.

Jupp! Men vad gör man under de åren det kan ta? Min lättlastade häst (i övrigt) tog det drygt 4 år för att gå in själv och stanna kvar där han står.
Allt är inte alltid så simpelt!

Nej det är det kanske men man måste inte vara halvt otrevlig för det :angel: min häst var olastbar, och med bara 3timmars träning (med hjälp utav någon speciel, villsäga) så kunde jag skicka in henne i transporten när jag stog vid bildörren så med de rätta knepen så går det.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 799
Senast: Freazer
·
Hästhantering Har tagit tag i lastningen med min 3 åring nu. Hon går rakt in. Kan skicka in henne. Men när jag hämtade henne fick hon panik när vi...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: animalasia
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 904
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 522
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka