Min ponny är jättepigg i skogen, men ska jag köra i paddocken så "dör" hon, det blir skritt, och man får smacka fram vartenda steg. jag kör i princip aldrig i paddocken (kanske 3ggr/året..) men eftersom att klubbtävlingen i precision går i paddock så måste jag få henne att trava, hon är välutbildad i grunden så jag som inte kört så mycket vet inte riktigt hur man får en gammal "ringräv" att börja gasa
petar man på henne med spö(altså bara "flugpet") så slår hon...
har fått tipset att använda blinkers/skygglappar, men har inte hittat några "kupade", var och frågade på en travbutik och då skulle man vara tvungen att specialbeställa (snordyrt!) för att man inte brukar ha "kupade" till ponnys
hon har väldigt utåtstående ögon (ser ut som igor ) men kanske funkar "raka" ändå?
eller kan man bygga egna?
petar man på henne med spö(altså bara "flugpet") så slår hon...
har fått tipset att använda blinkers/skygglappar, men har inte hittat några "kupade", var och frågade på en travbutik och då skulle man vara tvungen att specialbeställa (snordyrt!) för att man inte brukar ha "kupade" till ponnys
hon har väldigt utåtstående ögon (ser ut som igor ) men kanske funkar "raka" ändå?
eller kan man bygga egna?