Don Primero till Rubinrot-sto??

Sv: Don Primero till Rubinrot-sto??

De 4 årin som skiljer mellan DP o Lasse kan göra mycket. Men nog ska det skilja på utseendet på dem...finns väl ingen annan än Lasse som fått 10 på både typ o hhb i Sverige??=) Han är otroligt vacker.
Själv måste jag säga att jag inte kunde vara nöjdare med min DP unge. Hon är jättetrevlig o enormt långbent o STOR!!
Mamma betäckt med Friendship i år o jag håller tummarna att det tagit nu på andra brunsten. Koll den 18e.

Rubinrot-Gassendi-Nivå,...när jag ser den stammen så känner jag helt instinktivt - Tsarevitj på den ...:love:

Gratulerar dig till en trevligt stammad häst! Har själv haft Gassendi sto som var helt underbar!

Jag har svårt att tänka mig att den kombinationen skulle kunna gå fel :DHåller tummarna för den parningen till nästa säsong då :-)

Det kan nog mycket möjligt bli så.
Trevligt hingstägare också, mkt serviceminded.
Fick Ludde på tåg därifrån till mitt andra sto, när det blev ont om tid.

Tack!
Finns det någon möjlighet att få använda dina DP bilder på min hemsida? Givetvis anger jag fotograf.

Liknande trådar

Avel Nu är jag ute i väldigt god tid, för ska inte betäcka om förrän 2017, men då det fölet (?) blir stoets sista förmodligen, vill jag satsa...
2
Svar
23
· Visningar
3 676
Senast: HMQ
·
Avel Hej, Jag har ett sto som efter en olycka ev kommer betäckas. Eftersom det inte var planerat iår behöver jag gärna lite tips och...
Svar
7
· Visningar
2 200
Avel Jag har lite funderingar inför ev betäckning 2016 - gäller att vara ute i god tid... ;-) Stoet är f 2010, med stammen Don...
Svar
17
· Visningar
4 127
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 645
Senast: Jealle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka