Don Charly föl

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Chania
  • Startdatum Startdatum
C

Chania

Hej!
Är det någon som sett föl efter Don Charly? Är intreserad att använda Don Charly på ett av våra ston så det skulle vara spännande att höra mera om DC:s föl. :D

Vill också veta om någon sett något Don Charly föl. Tyckte han var urläcker :love: när jag såg honom i Falsterbo i somras.

Vi har en liten snygging efter honom. Har bara ett foto från där han är nyfödd på hemsidan, se adress nedan, men han är ädel, har mycket fin överlinje o resning, lång hals, rör sig lätt o med mycket energi o bakben. Ta en titt på bilden, ska se om vi inte kan ta en som är lite mer aktuell!

Hälsn Ann

Stuteri Stubbäng

Vilken fin DC fölunge! Det vore jätte roligt att få se en bild när fölungen blivit lite äldre. Våra ston är sena i år så vi har ännu lite tid att fundera vad vi ska använda och till vilket av stona. DC är dock en het kandidat och som sagt det vore roligt att få höra av er som i år fått föl från DC 1:a årgång.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
686
Avel Hej ni hästkloka! Har precis fått ett friskt och påhittigt föl här hemma. Men av ren nyfikenhet och även en del okunskap så undrar jag...
Svar
3
· Visningar
523
Senast: Görel
·
Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V