Domarprotokoll

S

Shasta

Får vem som helst ta del av ett domarprotokoll?
Eller är det ngn form av privat handling?
:confused:

Det borde väl vara en privat handling!! Vad har man för intresse att ta del av andras protokoll?

Sparar inte klubbarna en kopia? Jag tror det är officiell handling, åtmistone på regional (och högre) tävling där det finns prispengar. Om någon misstänker att ett protokoll blivit felräknat måste det väl gå att kontrollera?

Hm...ja man borde väl kunna lära sig massor genom att ta del av andras protokoll! På större tävlingar kan man ju få ta del av domarsiffrorna iaf.

De allra flesta handlingar i vårt land är offentliga och jag har svår att tänka mig att ett domarprotokoll skulle vara belagt med skretess.

Hm...ja man borde väl kunna lära sig massor genom att ta del av andras protokoll! På större tävlingar kan man ju få ta del av domarsiffrorna iaf.

Jo men man bör ju ha sett ritten oxå för att man skall få ut något av det.

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
591
Senast: Amanda_F
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
881
Senast: Piaff
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 248
Senast: super
·
Kropp & Själ Jag köpte nyligen mina första barfotaskor och vad sköna dom var att gå i. Jag har breda fötter och dålig balans men med barfotoskorna...
Svar
8
· Visningar
437
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25