Kamomilla

Trådstartare
Om man inte hittar en specifik domare på dommerweb, finns det något annat ställe att söka denne på?

Var nämligen sugen att ställa "hemma" i julhelgen på en inoff. men hittar inga uppgifter om den som står som domare på min rasgrupp.

Sv: Domare

Googla :D

Kan ju vara en vanlig uppfödare som hoppar in som domare. Inte helt ovanligt i inoff.sammanhang..

Tänkte inte så långt *pinsamt* lättare att skicka ut en fråga här, kommer alltid något vettigt svar :D

Hittade att h*n gått preparandkursen för blivande exteriördomare så det är inte en ren novis.

Ska nog anmäla, bara för skoj skull.

Annars är det bara att gå in på SKKs hunddata och söka på hennes namn. Då får du upp alla resultat.

Liknande trådar

Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
562
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
570
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 228
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
388

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att inte vara så sentimental
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • ChatGPT

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare