Tror de tog bort den igår. När jag var in där senast så stod den under ”sista chansen”-program.Jag hittar den inte..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror de tog bort den igår. När jag var in där senast så stod den under ”sista chansen”-program.Jag hittar den inte..?
Den kanske är borttagen nu? Såg den för någon vecka sen. Vet att den även funnits på Netflix (Last Breath)Jag hittar den inte..?
Hittade på Netflix!Den kanske är borttagen nu? Såg den för någon vecka sen. Vet att den även funnits på Netflix (Last Breath)
Verkligen gripande, var helt uppskakad. Tack för tipset!Den kanske är borttagen nu? Såg den för någon vecka sen. Vet att den även funnits på Netflix (Last Breath)
Vad kul att du gillade den! Har själv inget intresse för just mättnadsdykare, men det är nog ändå en av de bästa dokumentärer jag sett, gripande och välgjord!Verkligen gripande, var helt uppskakad. Tack för tipset!
Tusen tack för tipset! Jag älskar hans dokumentärerOm mammor med psykisk ohälsa
https://www.svtplay.se/video/235697...roux-forlossningspsykosens-mardrom?start=auto
Hästmannen?Lånar tråden till en fråga. Nån som vet vad dokumentären om bonden som drev sitt jordbruk utan moderna maskiner hette? Tror han fick cancer och dog i slutet, men kan minnas fel.
Hästmannen?
Tittar på Witnesses på svtplay nu och mitt hjärta brister bara i ett par sekunder i taget (längre gör för ont) kan jag tänka mig själv i deras situation, med min familj etc, och gud, jag kan inte tänka mig smärtan Det känns så obegripligt..
Man ser och hör smärtan i deras ansikten och röster ... de läkte aldrig
Lånar tråden till en fråga. Nån som vet vad dokumentären om bonden som drev sitt jordbruk utan moderna maskiner hette? Tror han fick cancer och dog i slutet, men kan minnas fel.
Jag tyckte att han verkade vara jättefin med dem också, jag uppskattade att se de ögonblicken då han höll dem i händerna etc.Visst är den hemsk! Och så otroligt känslosam, som en käftsmäll.
Tycker han gjort den så snyggt. Sättet han filmar på, sättet han pratar och lyssnar och musiken!
Har hört andra rekommendationer om den dokumentären, ska kolla på den nuTell Me Who I Am - finns på Netflix. Om ett tvillingpar och en mörk hemlighet. Så fin, så fruktansvärd.
Men är det samma gubbe? Han som dog i branden var 85 år, den jag tror @MissFideli tänker på var yngre och fick cancer?Siste bonden på Tämmesboda heter boken, filmen hette något annat. Han dog i brand.
Jag tyckte att han verkade vara jättefin med dem också, jag uppskattade att se de ögonblicken då han höll dem i händerna etc.
Lite filmisk med musiken men det är fortfarande tydligt en dokumentär med deras röster. Bra bidrag till alla intervjuer med överlevare.