Vilket parti som helst innefattar inte SD i min värld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att det behöver införas någon form av personligt ansvar för de som fattar beslut. Det är inte så lätt att implementera men jag ser det som nödvändigt.Nej, funderat på det men det verkar så oerhört deprimerande. Läst mycket artiklar om det.
Jag kan inte begripa varför de fortsätter att hålla på såhär. Glädjekalkylerar och bygger någonting, vadsomhelst, och det bara fungerar inte. Insatta gissade det redan innan (jag tänker på nästa katastrof som kommer, höghastighetsjärnvägen som det verkar som att flertalet insatta är totalt emot. Det verkar som att fungerande järnväg och järnväg mellan näraliggande städer borde prioriteras istället.)
Precis lika som de politiker du kritiserarVilket parti som helst innefattar inte SD i min värld.
Precis lika som de politiker du kritiserar![]()
Nej, jag bara noterade att SD nu är motståndare till förslaget och om det blir samma linje som tidigare från övriga partier i riksdagen kommer de av princip rösta igenom det för att göra tvärsemot SD.Den där parallellen förstod jag inte alls. Är jag otydlig och vag menar du? Ja, jag kunde väl ha lagt till en * och förtydligat att jag menar samtliga partier förutom SD.
Kolla in artikeln om den tyska flygplatsen på förstasidan på DN idag. Det är precis samma sak, fast värre. Politiker som försöker smyga in kostnader under bordet och detaljstyra saker de inte klarar av. Det verkar hända alldeles för ofta. Man tycker att de borde kunna lära sig någonting av sina idrottshallar, konserthus och andra löjliga projekt som alltid går åt helskotta och försöka få till någonting som ser ok ut, tar upp den plats det var sagt från början, fyller det syfte det var sagt och kostar ungefär vad det var sagt och för guds skull INTE är ett "landmärke" som sätter Putteby "på kartan".Jag tycker att det behöver införas någon form av personligt ansvar för de som fattar beslut. Det är inte så lätt att implementera men jag ser det som nödvändigt.
Jag tycker att det behöver införas någon form av personligt ansvar för de som fattar beslut. Det är inte så lätt att implementera men jag ser det som nödvändigt.