Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag mailade och frågade. Har papprena hemma men kan kolla när jag kommer hem senare idag. Har själv köpt en säck för ca 250:-. Beror väl på vart i landet man bor.
Vet inte om det är samma värden som vi har dock, jag har hört att man har andra värden i utlandet.
På tal om priserna...jag tror (är ganska säker) på att jag betalade 179:- för en säck. Detta var i Norrland och det var våran foderaffär som tagit hem D&H:s sortimentet. Ärligt talat tror jag inte dom lagt på något på priset...Har en svag aning jag snackat med Brogaarden ang priser...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.