Dodson & Horrell - Ultimate Balancer?

S

SirWillgott

Någon som har erfarenhet utav detta komplement/hel foder?

Vill hitta ett bra komplementfoder som täcker basbehovet utav vit. samt mineraler till min häst och hittade detta på internet. Men på de sidor jag har kollat står dock endast samma information om och om igen. Alltså inga priser, återförsäljare eller liknande.

Kanske bara jag som är lite trött såhär på kvällskvisten;) Men finns det någon som kan hjälpa alt. komma med förslag på annat tillskott?

Mvh Linn. R
 
Sv: Dodson & Horrell - Ultimate Balancer?

Någon som har erfarenhet utav detta komplement/hel foder?

Vill hitta ett bra komplementfoder som täcker basbehovet utav vit. samt mineraler till min häst och hittade detta på internet. Men på de sidor jag har kollat står dock endast samma information om och om igen. Alltså inga priser, återförsäljare eller liknande.

Kanske bara jag som är lite trött såhär på kvällskvisten;) Men finns det någon som kan hjälpa alt. komma med förslag på annat tillskott?

Mvh Linn. R

Du hittar priset på Edsäters Hästgård www.e-hg.se kolla på Foder>Häst>Prislista foder.

Det är därifrån jag köper min D&H. Fast jag avstod från Ultimate Balancer för att jag tyckte det var så himla dyrt. Tjejen sa att det räcker länge för att man inte behöver ge mycket men jag har inte testat än. Men du kunde mejla dom och fråga om det så har du lite info iaf.
 
Sv: Dodson & Horrell - Ultimate Balancer?

Jag är tveksam till foder som utger sig för att täcka basbehovet. Det finns för det första många olika hästar, med skilda behov. Sen beror ju allt på resten av foderstaten och vad som eventuellt fattas den - grovfodret bör ju styra resten?

... dessutom, vid vilken giva täcks basbehovet?
Känns bara råddigt för mig.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag tänkte höra om någon har erfarenhet med att fodra med Ultimate balancer från Dodson & Horrell. Jag har läst lite om det på nätet...
Svar
4
· Visningar
2 184
Senast: fiafiafia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp