Dodson & Horrell-näringsinnehåll?

K

Krabban

Dodson & Horrell-näringsinnehåll?

Någon som vet deras olika muslifoders näringsinnehåll? Skulle vara jättetacksam :bow:. Har de ngn hemsida där man kan hitta det? Letade på nätet, men hittade inte...

Re: Dodson & Horrell-näringsinnehåll?

Det går inte att komma in på den svenska hemsidan, men den engelska finns.. www.dodsonandhorrell.com

Vilka olika foder är det som du vill veta något om? Jag fodrar mina hästar med D & H foder.. känner även en som är återförsäljare av fodret! Kan kanske hjälpa dig..

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
518
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 675
Senast: Fazeem
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridskor, vattenavstötande, mjuka, lätt fodrade, trevliga att gå i och mocka med Och som INTE är i läder :(. Har...
Svar
6
· Visningar
787
Senast: Emma-pemma
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 636
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama