Dödsanmäla sin travare

KopparbergsEmme

Trådstartare
Är det något man måste göra? kontakta STC när man avlivat sin travare eller regleras det automatiskt "genom hästpasset" eller hur man ska säga..? Hon Slaktades på slakteri om det spelar in..

tack på för hand trav-folket!

Sv: Dödsanmäla sin travare

Om jag inte är helt fel ute nu så ska man vl skicka in passet till STC så att dom kan registrera att hästen är död?

Kanske det, det är ju iaf iskrivet i passet att hon är slaktad, så du har nog en poäng...

Kolla annars på STC:s hemsida..det borde stå hur man ska gå till väga där.
Kanske under blanketter?

Men det står ju en massa info där ang ägarbyte, leasing osv så prova där!

Jag slog huvet på spiken innan jag läste detta och nu är det redan inskrivet på "hennes sida" :) TACK FÖR HJÄLPEN IAF ALLIHOP

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 181
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 223
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
1 587
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar