Döda/exporterade (ASVH) hingstar på FAI?

Sv: Döda/exporterade (ASVH) hingstar på FAI?

Helt säker är jag inte, bara som jag hört. Men det vore ju häfftigt om det fanns kvar.

Sen tror jag att den forna ägaren kan ha några strån kvar efter gamla Ambassadeur, såvida de inte gjort slut på dem själva...

Hann man det trots att han dog så tidigt?

Ett sånt strå skulle jag jättegärna vilja ha;)

Undrar om det finns efter Don Charly och D'Avenir? Och Edinburg?

TipTop vet jag Bollerup har, men det vill de nog ogärna släppa ifrån sig till "utomstående".

Senast ändrad:

Man borde ju kunna beställa mer från USA om det skulle ta slut ;). Hade varit kul med en gott och blandat påse från USA..
U

Vad har jag missat om Don Charly? Funderade häromdagen på vart han har tagit vägen...

Han är väl tagen ur avel, from i år, pga dålig fertilitet? Synd på en sån superfin hingst. Såg honom bla på Kyras Globen-clinic -05, ojoj...:love:

Senast ändrad:

Hann man det trots att han dog så tidigt?

Ett sånt strå skulle jag jättegärna vilja ha;)
Jag har uppfattat det som att de skulle ha det, att de tänkte använda det till ett eget sto för några år sedan.

Jag hittade ingen sådan avkomma till det stoet dock....

Han är väl tagen ur avel, from i år, pga dålig fertilitet? Synd på en sån superfin hingst. Såg honom bla på Kyras Globen-clinic -05, ojoj...:love:

Oj, detta har jag helt missat...:o Håller med om att det är en jättefin hingst!

*rotar gamla trådar*

Kan vi inte uppdatera denna tråd vet ju att hingstkatalogen 09 uppdaterade några stycken. :)

Underworld xx 878 finns kvar på fryst (Hasslarp, Skåne). AB-premierad 99787=41p, mörkbrun, mkh: 165 cm, röntgad u.a.

+ bifogar bild på Don Charly 1052. Exteriörpoäng: 98889=42.
don_charly3.jpg

KP Sirocco 914 som varken är död eller exporterad men kastrerad (av samma anledning som Sandakan) fanns på fryst i år.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka