Sol

Trådstartare
Hade en fotosession med Dobby idag:

11.jpg

10.jpg

12.jpg

Sv: Dobby

:love:
Det är en ganska intressant stam den där pojken har...

Är det tikskydd han har? Sitter det bra?

Hanoo hade med sig ett par hemmasydda (ljusblå med blommor :D ) studpants när han flyttade hit, men han strilar ju bara utomhus numera som väl är.

:love:
Det är en ganska intressant stam den där pojken har...

Är det tikskydd han har? Sitter det bra?

Hanoo hade med sig ett par hemmasydda (ljusblå med blommor :D ) studpants när han flyttade hit, men han strilar ju bara utomhus numera som väl är.

Ja, det är en intressant stam. Med den moster som EC S*Exquisite Belladonna Took JW DSM och en morfarsfar som IC Ulthar Rosso Degli Elfi DM så måste jag säga att jag är nöjd, rent meritmässigt sett. ;)

En hyfsat bra stam sett ut HCM-synvinkel, vi har inte sådär jättemånga testade devons.

Det är tikskydd han har, minsta storleken. :D De sitter hur bra som helst och han bryr sig inte om dem det allra minsta. Är hur glad som helst över att det funkar med tikskydd. Han är en riktig pissnisse! :crazy:

Mums vilken karl! :d Han är läcker!

Hur fungerar det med tikskydd, har han det på sig dygnet runt? Hur fungerar det att gå på toa?
Än så länge visar Rustie inga striltendenser, men.. Man ska ju inte ropa hej innan man är över bäcken ;)

Mums vilken karl! :d Han är läcker!

Hur fungerar det med tikskydd, har han det på sig dygnet runt? Hur fungerar det att gå på toa?
Än så länge visar Rustie inga striltendenser, men.. Man ska ju inte ropa hej innan man är över bäcken ;)

Han har ett eget rum där han bor på nätterna (och de få kvällar jag jobbar) och då går han utan tikskydd. Där inne strilar han inte så farligt heller. Det är bara när han är ute i resten av hemmet som han har tikskydd och han kan lätt gå 2-3 timmar med dem utan att behöva gå på toaletten. Man märker när han blir nödig och då är det bara att rycka av honom brallorna och låta honom gå på toaletten.

De ska se arga ut, grymma. ;)

väldigt snygg! :love: jag tänkter alltid på buldoggen i tom&jerry när jag ser en snygg devon :rofl: annars var det ju ett helt perfekt namn för houself ligger inte heller så långt bort :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
453
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
200
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
456
Senast: KeeNine
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka