B

BeastieBabe

detta ska vara som en inbakad fyrfläta.. rent bullshit tror jag.. någon som hört talas om denna knasiga fläta?

inte jag heller.. tjejen jag tjaffsar vilt med på lunar påstår att dls är en som en inbakad fyrfläta.. kallar mig inkompetent för att ja inte visste vad dls var..

ja hittade ingenting alls som hade med hästar att göra överhuvudtaget när ja sökta på DLS, fick bara in en massa om polisradioapparater, men en sån kanske man borde ha :D

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi fick hem ett fullblodssto i somras, och har väl ändå upplevt henne som småbrunstig sen dess. Hon går i hage med två äldre...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: Bison
·
Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
718
Senast: Amk
·
Hundträning Det finns förstås många myter, teorier och metoder runt hundträning. Nos i kiss är väl en av de mest välkända och utdaterade... men idag...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
10 222
Senast: hastflicka
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
373
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka