Djurvård i Dingle

G

gusfri

Djurvård 43 veckor i Dingle... Är den utbildningen något att ha?? Vill jobba med djur, har gått NV men blev allvarligt sjuk med sjukhusvistelse som följd så jag missade ett år på gy. Har 400 poäng kvar att plugga, har läst resten på komvux. Detta resulterade i att jag inte kan utbilda mig till polis och hundförare, och pga av att jag läser kurser på komvux för att få högskolebehörighet har jag dumt nog inte samma chans som de som läst på enbart gymnasium eller enbart komvux, fast med samma betyg... Djurutbildningar inom vuxenutbildning är inte så bred direkt :cry:

Sv: Djurvård i Dingle

Jag vet inte hur utbildningen är, men du bör veta att det är så att just den utbildningen måste din kommun bevilja dig att gå då det är dom som får betala den. Annars kan du ju se om du får betala den själv, men det är inte säkert att du får det. Den kostar även många tusenlappar (runt 60 000 tror jag). Jag sökte iin till den utbildningen men min kommun ville inte betala för en utbildning som inte har några direkta framtidsytsikter för vidare jobb... Tyvärr. Men du kanske har mer tur med din kommun.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka