djurvåldtäkter tillåtna

L

lejon_87

Hejsan allihopa!

Jag måste få ur mig frustationer över det sjuka i samhället. Då sex med underårig/våldtäckt mot barn blev otillåtet(kommer ej ihåg året) så togs lagen mot sex med djur bort.

DÄRFÖR ÄR DET MINA VÄNNER IDAG FULLT TILLÅTET ATT HA SEX MED SIN KATT/HUND/HAMSTER/HÄST M.M.!!!!!!!:mad:

Frågan kom upp(förra året tror jag att det var) att stifta en ny lag emot detta, men det var inte tillräckligt många i riksdagen som röstade för(jag skulle inte vilja vara husdjur till dessa personer!)!

Några åsikter?:confused:

/Jenny

Sv: djurvåldtäkter tillåtna

lagen mot tidelag(sex med djur) togs bort 15 mars 1944.

Lagen om tidelag togs bort i samband med att lagen om förbud mot homosexualitet togs bort... Det stor väl antagligen under samma paragraf..

Även jag tycker att det är konstigt att ingen ny lag har stiftats ang detta. Däremot är jag tveksam om att ärendet faktiskt har tagits upp på nytt? Jag är själv aktiv inom djurrättsförhållanden, men har inte hört någonting om det.. (självklart kan jag ha missat)

Det var heller inte länge sedan det stod i löpsedlarna om Danmarks så kallade djurbordeller, vilket är rent avskyvärt, och självklart borde stoppas.. =/

Uch ja, så världen ser ut idag.

Tveksam till ditt ordval...
En våldtäkt, i ordets rätta bemärkelse, borde innebära djurplågeri och är därmed inte tillåtet.
Sex med djur kan man antagligen ha utan att djuret behöver uppfatta det som speciellt konstigt.

Obs att jag inte förespråka sex med djur!
Det finns tidigare trådar i ämnet.

LIA

Om man gillar att ha sex med djur har man nog "inte alla hönsen hemma" Och de personerna hade nog haft sex med djur även om det var förbjudet.

Jag har svårt att tänka mig att någon skulle göra det bara för att det inte är förbjudet.

Om man gillar att ha sex med djur har man nog "inte alla hönsen hemma" Och de personerna hade nog haft sex med djur även om det var förbjudet.

Jag har svårt att tänka mig att någon skulle göra det bara för att det inte är förbjudet.

Det är nog sant... Men i dagens läge har man alltså inte rätt att ålägga djurförbud, eller att ta djuren från ägaren, om det inte kan påvisas att djuret far direkt illa av det..

Som jag ser det så har dessa personer en allvarlig psykisk störning precis som pedofiler.. och borde alltså inte vara tillåtet..

Med sin hamster också ???? Undrar just hur det skulle gå till ????(fast man kanske måste linda dom med eltejp först ????) :rofl:

" Fuck your Guineapig, brother ! " :rofl:

Som jag ser det så har dessa personer en allvarlig psykisk störning precis som pedofiler.. och borde alltså inte vara tillåtet..

Pedofili är ingen psykisk störning, det är en sexuell läggning, precis som vilken annan. Man kan inte hjälpa vad man tänder på men man kan ju välja att inte utöva det. Som tur är är det olagligt att utöva pedofili, som det borde vara med tidelag, tycker jag.

Om man gillar att ha sex med djur har man nog "inte alla hönsen hemma".

STORA hål i nätet! som pappa skulle sagt... :angel:

Är det alltså inte olagligt... Jag trodde det... Fy f*n va sjukt!
Läste om någon händelse i tidningen för bara någon vecka sedan... Killen var anmäld men nu när jag tänker efter så var det för djurplågeri. Ägaren hörde sin hund yla av smärta. :cry: :eek:

Pedofili i sig är ingen psykiskt störning. Det är en läggning. Att utöva den är straffbart. Tankar är inte straffbara.

Jo, visst skulle det vara förbjudet, inget konstigt med det. Men något kanske värre för t ex en häst är ju hur betäckningar får gå till, att man håller ett sto när hingsten ska kliva på! och eftersom hon står stilla så uppfattar ju hingsten det som att det är okej... Visst, vissa ston bråkar ju för mycket för att det ska fungera, men ändå!

Om man tänder på någonting som av naturen inte är riktigt, så är det en störning..

Huvudsaken är ändå att det inte borde vara tillåtet.

Hejsan allihopa!

Jag måste få ur mig frustationer över det sjuka i samhället. Då sex med underårig/våldtäckt mot barn blev otillåtet(kommer ej ihåg året) så togs lagen mot sex med djur bort.

DÄRFÖR ÄR DET MINA VÄNNER IDAG FULLT TILLÅTET ATT HA SEX MED SIN KATT/HUND/HAMSTER/HÄST M.M.!!!!!!!:mad:

Frågan kom upp(förra året tror jag att det var) att stifta en ny lag emot detta, men det var inte tillräckligt många i riksdagen som röstade för(jag skulle inte vilja vara husdjur till dessa personer!)!

Några åsikter?:confused:

/Jenny

Enligt min mening finns det konstiga hål och mesigheter i Sveriges lagstiftning. Såsom detta du beskriver här, att en polis kan ha sex med en 16-åring och köra upp en batong i hennes sköte och undgå straff, att 10% av alla hundbett görs av sk.kamphundsraser, men inga restriktioner ändå ska ske på den fronten.
Ibland tycker jag att Sverige är ett j*a mesland.
Och då får jag lust att flytta till Norge. :mad:

Nej, det är det inte.

Du får se det hur du vill, jag ser det på mitt sätt. Enligt min logik så är det någonting i hjärnan som kopplar fel, väldigt fel.. Därav slutsatsen.. Dessutom skrev jag att det var min åsikt i det hela..

Men, det hör inte till tråden...

Världen vi lever i nu verkar tillåta ALLT som är till "nöje" om man säger så för människor. det verkar helt och hållet kvitta om någon annan varelse skadas. det får mej att rentav skämmas för att jag är människa ibland.

Utöver detta med djursex så har vi ju Tjurfäktning tillexempel och det är verkligen djurplågeri! men tas inte bort bara för att vi "människor" tycker det är roligt att se en stackars tjur bli plågad till döds! jag blir så jävla förbannad när jag tänker på ALL djurplågeri som tillåts på grund av att människor Vill se det. :mad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka