JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Djurskyddslag och lag om matfusk till riksdagen
Moderator
Hästnyheter
Bondeorganisationen ger ett blandat betyg till regeringens förslag om en ny djurskyddslag. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
En hel del i utredningen om en ny djurskyddslag har valts bort av regeringen. Krav på djurskyddshänsyn i förprövning av stall är ett...
Hästnyheter
Riksdagen har klubbat lagen som fråntar polisen ansvaret för att hantera djur som omhändertagits. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Djurskyddslagen är ett livsfarligt verktyg i händerrna på tjänstemännen. ...
Källa / Läs mer...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mellanhunden (en chihuahua) satte i sig en hel chili tidigare ikväll, nu håller jag tummarna att hon inte ska blir dålig i magen i natt...
Nirvana
Igår kl 23:23
Svar: 1 004
Visningar: 56 457
Hund
Valp 2025
Svar: 717
Visningar: 48 738
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej nu far du skarpa dig :cautious: Det har gatt aldeles for lange utan att vi fatt nagra nya bilder. :D
hastflicka
Igår kl 22:09
Svar: 1 427
Visningar: 121 422
Djur
Bygga muskler på ung häst
Ridning Börja i lugn takt. När hästen har kondis kan du göra mer krävande styrkeövningar. Analysera ditt foder och putta in vad som behövs...
Freazer
50 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag tycker hästen ser mer ut som en hopphäst. Lågställd med lång rygg. Hon ser överbyggd ut men jag har inte sett hennes exteriör...
fio
Igår kl 23:51
Svar: 258
Visningar: 13 645
Grenar
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Jag är väl Fetchers främsta förespråkare här på Buke men det finns en anledning till att jag köpte en till när jag förlorade den första...
LenaH
Igår kl 23:30
Svar: 13
Visningar: 881
Avel