Men om du vill att vi skall hålla truten efter som vi inte vet något varför då skriva något alls här inne??
Nä du har rätt jag känner inte denna hämska ägare men du skrev att hästarna inte var magra.
Då förstår jag inte vad det du tycker är djurpågeti??
Och jag tycker det är ruskigt dålig stil att hänga ut ägaren här på nätet varför inte gå direkt till henne och tala om vilken jävla jubelidiot hon nu är som inte ska ha hästar för hon vanvårdar dom och säg att du ska anmäla henne med!
Eller är du så feg att du inte vågar säga det till henne öga mot öga??
Skulel jag anmäla folk för att dom ger i mina ögon lite mat skulle jag inte göra något annat om dagarna är just ringa och anmäla.
Jag kan fråga lite löst varför dom ger så lite och oftast och faktiskt det enda svar jag fått är just att dom bantas! Och lite mat då menar jag just att hästarna bara får underhållsbehovet en tid för att gå ner.
Vet en ponny som bara fick 0,5 kilo havre och 4 kilo hö under 1 månad den ponnyn var det då inge fel han knaprade lite gräs i hagen om dagarna!
Man kan inte ge samma giva som dom går upp på och rida mera jag kan ju inte sitta och rida 3 timamr bara för jag ska banta sedan när hästen har gått ner + är sönderriden kommer den ju likförbannat går upp igen.
Utan man måste minska ner på maten och sedan göra om foderstaten till en där hästen varken går upp och ner!
Och eftersom ägaren tydligen har haft hästarna minst 6 år ocg dom inte är benrangel lär dom ju inte ha det SÅ hämskt eftersom dom lever fortfarande!!