division 2 o bohuskuppen

C

coscos

i dressyr vilken nivå är det på dom?

jag skall börga i en ridgrupp som rider på den nivån men fattade inte riktigt vilken nivå det är??

kan någon kloker hjälpa coscos?

Jag rider i ditt Distrikt.

Bohuscupen går i LC:1, LB i finalen.
Div 2 (Hade eg. tänkt rida det i höst) går i LB:1 och finalen i LA då skulle jag gissa.
Det är ju egentligen ingen jättehög nivå då. *LA livrädd ;) *
Vart någonstans är det du ska börja? *du får gärna PMa* :)

Sv: division 2 o bohuskuppen

vet inte om du rider ponny eller stor häst
men förgående skrivare pratar ponny för häst gör Bohuscupen i LC:1 för ridskoleekipage ocj LB:1 för privat ryttare i DIV II rider man i omg 1 & 2 i LB:1 och finalen i LA:1 precis som ponny

hoppas du fär det bäst i din nya grupp och att du utveklas till en ren div I ryttare en vacker dag

// kram lilla bokslukaren :bump:

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
590
Senast: Snurrfia
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 372
Senast: hhere
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: animalasia
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka