A

Asterix

Någon som har nån aning om hur det går till?
Vi har ett ponny lag. Men FÅR alla häöstar vara D-ponnyer
Hur anmäler man sig?

Sv: Div 3

Jag vet inte hur det är i ditt distrikt.

Här får man rida med tre ponnyer i samma kategori, men består laget av fyra ryttare ska det vara från två olika kategorier.

ta kontakt med ditt distrikt, då får du all info om hur man anmäler sig och hur reglerna är i just ditt distrikt. Div 3 bestämmer distrikten själva om. Men generellt brukar man behöva att ponnyer från minst 2 kategorier i ett lag med 4 ekipage, men är man bara 3 så går det bra att alla är från samma kategori, men som sagt: ta kontakt med ditt distrikt för de exakta reglerna för eran div3. (här har vi inte ens det för ponny)

åh, vad synd. Vi som har 4:A d-ponnyer. Får ta å leta reda på nån med en b eller c då :P

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 787
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
368
Senast: Cactus
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Ketrawzc
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 960
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar