Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Div 1

Det är lite olika beroende på vilket distrikt man rider det i. Det bästa är att titta på distriktets hemsida för att få de exakta klasserna. Men i de distrikten jag bott har det varit MSV i div 1 LA i div 2 och LB i div 3. Men jag vet att en del distrikt har som regel att 2 ekipage rider LA:5 och ett rider MSV i div 1 medan något annat distrikt har att arrangörsklubben får välja mellan MSV B:3 och MSV B:4 och en del distrikt har MSV B:3 i de första omgångarna och sen MSV B:5 i finalen. Det finns säkert fler varianter också. Jag utgick från storhäst nu. Ponnyklasserna har jag ingen jättestor koll på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under torsdagen avgörs dressyrens Nations Cup i en Grand Prix i Rotterdam - på plats finns ett toppat svenskt dressyrlag.
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Västerbottens distriktsmästerskap i dressyr har under helgen ägt rum på Skellefteå ridklubb. Vinnare i junior/young rider-klassen blev...
Svar
0
· Visningar
49
Senast: Gunnar
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
692
Senast: Snurrfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka