Distansryttaren!!!

Habina

Trådstartare
Trött, efter ett intensivt spinningpass, kom jag hem och hittade Distansrytttaren på hallgolvet! :banana: Gissa om jag blev träningsmotiverad igen! :)

Jag ser fram emot att läsa den noggrannare imorgon, har tjejfest ikväll... Men en kort kommentar i alla fall. Carina Näsström utmanar med att vi distanstjejer skall springa Vårruset och Tjejmilen. Eftersom jag redan klarat den utmaningen (vårruset 05 & 06, Tjejmilen 06) samt är anmäld till bägge i år igen hänger jag på hennes utmaning! ;)

Sedan undrar jag om inte de som skall springa Tjejmilen kan skriva i den här tråden, så kan vi kanske träffas före eller efter tävlingen! :)

Sv: Distansryttaren!!!

Jag som tycker det är ytterst tråkigt att springa, nöjer mig med att vara funktionär på "grabbhalvan".
Däremot har jag en dotter som både gillar och är bra på långlöpning, så henne kan jag peppa istället.:angel:

Är på, har sprungit Vårruset o Lidingöloppet tidigare, så Tjejmilen ska väl inte vara något problem!

Kattis

Hej, kul att fler tänker springa tjejmilen :banana:

Det finns platser vid startområdet markerade med bokstäver. Jag tycker att vi träffas vid bokstaven "D" för distansritt. Vi får prata ihop oss innan tävlingen om vi skall ha något speciellt kännetecken.

Spring på, träna med din häst (ta med den ut och spring!!!)

:)

Finns det några fler som tänker vara med i Tjejmilen ?

Hej alla utmanare... tyvärr måste jag hoppa av ... jag har fått problem med mitt ena ben (låret/höften) och har haft svårt att springa under senaste tiden. Men jag hoppas att distansen kan vara representerad av nån eller några.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka