Distansrittsfilmer!

Sv: Distansrittsfilmer!

googla på ourhorsesonvideo där finner du ganska många tyska filmer, ca 30 min långa de jag skummat igenom. jag såg svenska flaggan så kollar man igenom hela filmerna så finner man kanske svenska ekipage ridandes :idea: gud så roligt!!! :banana:

Det finns en del tyska filmer från Zabreh med, där finns vi svenska YR med till viss del, jätte kul att se sådana filmsnuttar!

en liten undran, behöver man inte hjälm när man tävlar där? Flera av de som rider upp är hjälmlösa. Har sett det förut, på flera håll så jag antar att det inte är nåt krav.

Brant var det! Men vi har såna branta besvärliga backar här i sverige också, och dem tränar jag gärna på :D

Ser lite läskigt ut :d Gäller väl bara att man inte ska tveka så mkt utan bara köra på lixom :)
Dock tyckte jag inte underlaget såg så skoj ut, såg ju ut som att en av hästarna gjorde illa vänstra bakhoven... :/
Men annars så verkade de flesta fixare galant :)

Värre hade det varit å klättra ner därifrån :eek:

Gud! Efter att ha sett en massa distans filmer på youtube nu e jag verkligen lite lätt fanatisk här hemma i natten, VILL VERKLIGEN TESTA :D
Ska bara se till att skaffa en häst och träna i 5 år först... :/ Heh, nej men man måste ju skynda långsamt såklrt, men gud så underbart det ser ut. Kolla bara på den här filmen, skulle kunna betala en resa till USA bara för att få låna en häst där och rida, så VACKERT :love:

http://www.youtube.com/watch?v=OeKDkxoG36c&feature=related

Heh, kanske låter lite galen, men gud va vackert *naturmänniska som gärna skulle bo under en sten i skogen* :angel: Haha :)
Får hoppas att det kanske går att hitta någon häst som redan fått lite grundträning, så man kan testa en CR redan i år, är det omöjligt tror ni?

Liknande trådar

Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 853
Senast: Varmblod90
·
Western Jag har ett problem.. Förut trodde jag att det berodde på min teknik, och det har det säkert gjort delvis, men.. Jag håller ju på med...
Svar
11
· Visningar
1 925
Avel är inköpt till Sverige. Källa http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=1156451 Carlton Hill född 2007 e. Uphill u...
2
Svar
21
· Visningar
3 305
Senast: Anita HH
·
Körning Man hittar ju massa kul på youtube, kan vi samla dem här? hittade en bra som handlar om olika svänglar...
Svar
7
· Visningar
1 437
Senast: stall w
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Utreda för allergi eller inte