Distansritter i Göteborg

fruxolisa

Trådstartare
Senare i sommar/höst hade jag tänkt starta några kortare distansritter med min häst. Jag har letat och letat men kan inte hitta några tävlingar! Vill gärna veta när dom är och vilka distanser man kan ställa upp i. Har aldrig ridit distans innan.
Snälla! hjälp mig! Tacksam för alla svar.:bow:

//Lisa

Sv: Distansritter i Göteborg

Har du tittat på ridsportsförbundets hemsida och sökt distans på tävlingsterminen?
// Linda

Du har ju till exempel Billingeritten som går 16 augusti i Lerdala, strax utanför Skara. Det är inte så där jättelångt ifrån Göteborg.
Finns egna trådar om den ritten. De har bla en PP30 km. Arrangör är Billingens distansridklubb (www.billingensdistans.com - för prop).
/Sofia

ja! det har jag...men tänkte att alla småtävlingar kanske inte står med, eller gör dom det? sen har jag inte så bra koll på vilken ridklubb som ligger var...

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Red_Chili
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
697
Senast: Squie
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: Mabuse
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
604
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka