Distansritt nära Halmstad

Feritopia

Trådstartare
Hej!
Jag var ute på min första distansritt förra året i Hässleholm, och tyckte det var väldigt mysigt. Var bara ute på en träningsritt på 8 km, och nu skulle jag vilja komma ut på fler till 2012. Dock är de så att det är min farfar som får köra runt mig med min häst och det blir aldelles för långt för både han, min häst och mig själv som tycker det är jobbigt att sitta still. Jag har kollat runt och det ända jag har hittat är två PP i halland. En i simlångsdalen och en som hallands sportryttare anordnar. De andra ligger väldigt långt bort så nu undrar jag om ni vet något som ligger i närheten. Jag bor i Halmstad, och vill inte ha allt för långt. Så vet ni någon ritt nära halmstad ex skåne eller liknande som inte ligger för långt bort så får ni gärna berätta det! Ritten ska inte vara längre än 30 km.
Tveka inte att höra av er! :)

Sv: Distansritt nära Halmstad

Det är just de två klubbarna som du hittat som arrangerar i Halland. Det finns ingen i nordvästra Skåne.
Men du kan vara med på träningsritter också.
// Linda

Sv: Distansritt nära Halmstad

Dackeritten går idag, så den får du nog vänta med till nästa år;)

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 778
Senast: Nominous
·
Distans Har ända sedan jag blev intresserad av distans för ca 1år sedan, fått höra att det inte är tillåtet med spö på distansritter. Nu när jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 038
Senast: Liten
·
Övr. Hund Åh vad jag önskar att jag aldrig skulle behöva starta en sådan här tråd, speciellt inte redan. I lördags hämtade vi hem en...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
32 228
Senast: yennork
·
Övr. Hund Människor tycks vid den här tiden på året flyta runt i någon annan värld än den dom i själva verket lever i tack vare sommarens...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025
  • Retrievertråden