distans och unghäst

S

skippan

hej på er. jag har en unghäst på 4 år. får jag lov att starta henne på en utbildningsritt? har för mig att jag har hört att man får det om det bara är på prova på.. jag vill så väldigt gärna ;)

Sv: distans och unghäst

Det stämmer att du får det! Om inte prova på går samtidigt som andra klasser. Men det är upp till arrangören förstås.

På våra (Skånska Distanssällskapet) utbildningsritter är du välkommen med din fyra-åring :).

åh vad roligt :) jag bor i östra sönnarslöv utanför Tollarp. tänkte komma den 11 juli till hovdala. jag har gröntkort då jag även tävlar i hoppning, men min tjejkompis har inte tagit sitt gröna kort än. måste man ha det på utbildnings ritterna? :d

tusen tack. skulle du eller någon annan vilja berätta vad man behöver ha med sig och hur ritten går till m.m jag kan inte så jätte mycket om distans men vill väldigt gärna lära mig. :laugh:

Liknande trådar

Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k...
2
Svar
28
· Visningar
1 813
Senast: Mineur
·
Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 345
Senast: MalanMjöl
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 067
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka