Distans i svt

Sv: Distans i svt

Vad kul det var att se!
Tack för tipset!

Hahaha, gillar verkligen filmsekvensen när Becky Hart springer upp för backen och håller hästen i svansen... :)

Tack för tipset! :bow: Alltid roligt att se distanshästar i tv. :laugh: Men stämmer det som sades, är hon etta på världsrankingen nu? :confused: Det måste ju firas i sådana fall! :banana:

Ja det stämmer, men det är som ekipage tillsammans med Nadir som hon är etta. På ryttarlistan är hon tvåa.

På tal om distansryttares sits som var uppe för diskussion i en annan tråd, så är M ett föredöme tycker jag, hon rider alltid så snyggt!

Ja liksom de flesta unga tjejerna i distanstoppen gör!! Synd bara att Power gick i korsgalopp...

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästvård Vi har en ponny som visade hälta när den togs in från hagen. Ställdes på box ett par dagar och visade ingen hälta när vi tog ut den. På...
Svar
5
· Visningar
977
Senast: Freazer
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
931
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Sedan ett bra tag tillbaka skakar filmerna som visas på datorn. Inte alla, men de allra flesta. Såpass att de inte går att se. Blir...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka