Diskbråck i nacken, behöver lästips!

Migo

Trådstartare
Ordinerad vila fram till MR den 20 februari, och jag har bara 600 sidor kvar av min bok. Hjälp! Vill inte titta på TV eller doomscrolla, inte läsa saker som gör att hoppet om mänskligheten blir ännu mer avlägset och jag kan inte använda min högerhand så pyssel är svårt.

Läser just nu Ursula K Le Guin och älskar det. Annars är jag stort fan av Pratchett och Douglas Adams, men har alla deras böcker redan. Läser helst på Engelska...

Hjälp mig sitta stilla i 2 veckor :eek::eek:

Allt med Rainbow Rowell säger jag. Det är förvisso mest kärleksrelationer som avhandlas, men hennes sätt att skriva är helt ljuvligt. Läs dock Simon Snow-serien sist, den är lite mer fantasy (Carry on, wayward son, anyway the wind blows).

Fourth Wing serien kanske kan vara något? Ja det finns en del sexscener men samtidigt en bra story. Eller The House in the Cerulean Sea? Jag vet att det har varit något om författaren, men jag har inte satt mig in i det för böckerna har gett mig så mycket.

Sen har jag mycket tips på deppig läsning men det låter jag bli. ;)

Ordinerad vila fram till MR den 20 februari, och jag har bara 600 sidor kvar av min bok. Hjälp! Vill inte titta på TV eller doomscrolla, inte läsa saker som gör att hoppet om mänskligheten blir ännu mer avlägset och jag kan inte använda min högerhand så pyssel är svårt.

Läser just nu Ursula K Le Guin och älskar det. Annars är jag stort fan av Pratchett och Douglas Adams, men har alla deras böcker redan. Läser helst på Engelska...

Hjälp mig sitta stilla i 2 veckor :eek::eek:

Mer eller mindre allt av Ellen Kushner/Delia Sherman men främst Riverside-böckerna: https://en.wikipedia.org/wiki/Ellen_Kushner

Älskar allt med Robin Hobb, och hon skriver tjocka böcker! Farseer är lite mörk, men så bra! Liveships är min favoritserie.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka