karamelldrottningen
Trådstartare
Om ditt liv vore en film vad skulle den då handla om, vilken genre och vad skulle titeln vara?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle vara en svart komedi om att allting konstant går åt helvete, förutom när det går lite bra en stund bara för att sen bli ännu värre.Om ditt liv vore en film vad skulle den då handla om, vilken genre och vad skulle titeln vara?
Oj, kul grej!Om ditt liv vore en film vad skulle den då handla om, vilken genre och vad skulle titeln vara?
En om kärlek och sorg, drama helt enkelt. Kärleken till djuren, kampen mot psykisk ohälsa, kampen mot sjukdom, sorg och sen kärlek och lycka över barnen.Om ditt liv vore en film vad skulle den då handla om, vilken genre och vad skulle titeln vara?
En äventyrsmatiné! Den galna geologen kastar sig ut i det okända med sin hammare typ Samt en vintersekvens i den västerbottniska ödemarken, på gränsen till det karga Norrbotten, körandes testbil i sicksack mellan renarna
Klart det ska finnas med lite drama och sorg också men jag vägrar låta de tuffa perioderna jag haft definiera min tillvaro. Rent krasst har jag ingen karriär, har inte åstadkommit något stort osv men jag har på det stora hela haft roligt och sällan fegat för att hoppa på något galet. Att det gör lite ont ibland är ett bevis för att man faktiskt lever.
En äventyrsmatiné! Den galna geologen kastar sig ut i det okända med sin hammare typ Samt en vintersekvens i den västerbottniska ödemarken, på gränsen till det karga Norrbotten, körandes testbil i sicksack mellan renarna
Klart det ska finnas med lite drama och sorg också men jag vägrar låta de tuffa perioderna jag haft definiera min tillvaro. Rent krasst har jag ingen karriär, har inte åstadkommit något stort osv men jag har på det stora hela haft roligt och sällan fegat för att hoppa på något galet. Att det gör lite ont ibland är ett bevis för att man faktiskt lever.
Jag tror att min film hade varit en sådär löjlig romantisk historia om en tjej som bestämmer sig för att ta sitt pick och pack och flytta ut till en ö eller en liten by på landet där hon tar något enkelt jobb och liksom börjar om från början lite grann. Förmodligen eftersom jag när en liten dröm om att en gång bo i ett litet samhälle någonstans med naturen (helst havet) inpå knuten och ha ett mycket enkelt liv. Tänk Jenny Colgans eller Lucy Dillons böcker, om det nu är någon som läst dem. För att jämföra med något i filmvärlden skulle det väl bli något i stil med The Holiday, Eat Pray Love och annat puttinuttigt.
Jag tänker mig att min skulle vara lite som serien Bonusfamiljen typ, fast i det här fallet utan bonusfamilj. Men en lätt kaosartad familj med olika personligheter som hittar på 450 saker hela tiden, blandning av vardag och fest, och en hel del igenkänning och skratt för folk som någon gång levt med barn. För andra ett synnerligen effektivt preventivmedelOm ditt liv vore en film vad skulle den då handla om, vilken genre och vad skulle titeln vara?
Jag skulle kolla, älskar såna filmer .Jag tror att min film hade varit en sådär löjlig romantisk historia om en tjej som bestämmer sig för att ta sitt pick och pack och flytta ut till en ö eller en liten by på landet där hon tar något enkelt jobb och liksom börjar om från början lite grann. Förmodligen eftersom jag när en liten dröm om att en gång bo i ett litet samhälle någonstans med naturen (helst havet) inpå knuten och ha ett mycket enkelt liv. Tänk Jenny Colgans eller Lucy Dillons böcker, om det nu är någon som läst dem. För att jämföra med något i filmvärlden skulle det väl bli något i stil med The Holiday, Eat Pray Love och annat puttinuttigt.
Precis så! Åh, den kanske man skulle se om någon dag!"Under the Tuscan sun"? Även om hon är äldre än dig Jag älskar den filmen när jag behöver snäll feelgood. Det är fomulär 1A för feelgood men jag gillar den.