Din favorit utrustning!

M

mariiaE

lägg in bilder och gärna pris på era favorit grejjer!
som träns, täcken, benskydd osv :)

Sv: Din favorit utrustning!

Några personliga favoriter:

- Mitt HL Equipmenttäcke

8634959.jpg

5693144.jpg

- Mitt "set" från Equiline, huva & schabrak (tyglar kom bara med på ett hörn på kortet :p)

9486855.jpg

- Min JW padd

13170236.jpg

- Min Hubertuslädergrimma (syns väl inte så mycket kanske men...)

16288961.jpg

- Horseware cotton coolertäcke

12739991.jpg

Sen några saker jag avgudar men inte riktigt har bra bilder på är min Kingslandjacka och mitt rutiga Mias RS ylleridtäcke.

Tretorn stövlarna
17892906.jpg

HG klinker träns
13816998.jpg

Kingsland kavaj
15569603.jpg

Och jag äääälskar alla mina schabrak och matchande luvor (samlar på schabrak och luvor :angel:)

Mina favoriter:
  • Alla mina underbara schabrak
  • Min racesafe säkerhetsväst
  • Sprenger stigbyglarna
  • Olivgrönt 200g.s tävingstäcke :love:

några favoriter :

JW hjälmen
KL jackan
JW schabraken
Bucastäckena
Veredus skydden

blandannat:p men de mesta jag köper är sånt som jag vill ha liksom..vet inte hur man lägger in bilder:D

Älskar verkligen alla mina saker.
Men några favoriter är nog:

• JW hjälmen
• Pikeurkavajen
• Dyónchapsen
• AS schabraket
• CWD träns+ förbygel

Detta kan jag älska ihjäl :love:

*Snart min ny M&N sadel :love:
*Equipetränset
*Mitt (hmm hästens) sweet iron bett (äntligen hittat ett bett som hästen verkligen trivs med)
*Passierbrösten
*Schokemöhle (stavning?) schabraket. Ligger underbart bra på hästen. Ska köpa fler sådana på mässan
*Veredus Olympicskydden
*Back on track fleectäcket
*HL luvan och schabraket
*Dyontyglarna
*Amigotäckena (har ett innetäcke 100g och ett utettäcke 200g som ligger som en smäck på hästen.)

mm gillar faktiskt det mesta av mina saker när jag tänker efter. Försöker att inte samla på mig för mkt skit som jag inte andvänder ändå (fast det är svårt att låta bli att köpa på sig :p)

Oj, man tackar :bow: Ska hälsa fotografen. Den är tagen i ett lite särskilt moment men jag håller med om att den är härlig.

iloveyou: Jo, täcket är jättemysigt verkligen!

Måste lägga till mazarins nya hoppsadel som hon fick idag. En jeremy rudge. haha det känns jätteovant med en chokladbrun hoppsadel nu. :angel:

Åh en jeremy, vad tycker du om den?
Jag måste också köpa ny hoppsadel, bleh.

JÄTTESKÖN!! :love:

den låg perfa på mazarin, och den var apskön att sitta i. den hade inte för stora klossar i fram, så du blir inte låst i den, men det var jätteskönt för knäna med dom välvaderade kuddarna. tycker den var megaskön helt enkelt, och man märker vilken skillnad det blir på dom i billigare prisklass och när man kommer upp lite. jag provade allt från 10.000 kr sadlar till den här som är värd 18.000, nu är den vi köpte 1 år gammal, vilket jag nästan bara tycker är bra för då är den inriden :p jag provade 2 st, som var från kentaur och dom låg på 10.000 och båda två var osköna och hårda :crazy:

Nu kan jag inte fatta hur jag kan ha ridit i min appaloosa golden star så länge och faktiskt tyckt att den varit skön :eek: :rofl:

vi gav 13.500 kr :banana:

iingetiing: köpte den i en affär här där jag bor, fast dom finns på många ställen. gav ca 3500 kr för den

ooj, trodde först att du meade att kavajen kostade 13.500, haha tur att det inte var den som kostade det, och att det var sadeln ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
22
· Visningar
786
Senast: QueenLilith
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
938
Senast: Sonic76
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 232
Senast: Presto
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka