Din favorit utrustning!

Sv: Din favorit utrustning!

Haha, det trodde jag också att hon menade först..:crazy: Nu lär hon väl ändå skrivit fel tänkte jag..:eek:

JÄTTESKÖN!! :love:

Nu kan jag inte fatta hur jag kan ha ridit i min appaloosa golden star så länge och faktiskt tyckt att den varit skön :eek: :rofl:

De va samma sak för mig!!! har en utprovad sadel till ponnyn nu hade en appalosa förut men den jag har nu är 100Gr skönare!!!

funderar på en sån :) är dom stora i storlekarna? för jag har bara sett fullstrl och min ponny har kort rygg..

Stora i storlekarna, hmmm... Nej, det skulle jag inte säga. Min häst har kort rygg (har 135 i täcken t.e.x.) och den passar bra på honom så att säga. Men de är ju rätt rejäla ändå.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
22
· Visningar
786
Senast: QueenLilith
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
938
Senast: Sonic76
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 232
Senast: Presto
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka