"Din användarprofil lästes inte in på rätt sätt"

A

Avocado

hej hoppas att det finns nån som kan hjälpa mig med detta problem
jag har windows vista på min dator (ca1,5 år gammal) nu ar det så att allt offtare om datorn har fått stå på ett tag och jag ska logga in på min profil så ger den mig en "tillfällig profil" och säger att "din användarprofil lästes inte in på rätt sätt". om jag då startar om datorn så loggar den in utan problem!
bör jag vara orolig?
hur fixar jag problemet?

sen är det även så att det läggs nått srivskydd på vissa mappar och filer ibland och då kräver det att man är admin (min pappa är admin) för att kunna flytta redigera radera osv
hur fixar jag det?

väldigt tacksam för svar!!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har köpt ny mobil efter snart två år med min gamla. Inte självvalt utan den har gett upp. :meh: Kopplade mobilen med datorn och...
Svar
4
· Visningar
576
Senast: em-pirre
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 942
Senast: Vallmo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns faktiskt som att jag äntligen har förstått och hittat en riktning när det gäller arbetet med min hälsa! ”Bara” 9 år efter att...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: cassiopeja
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 898
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp