Status
Stängd för vidare inlägg.
Tyvärr kan jag inte skriva så utförligt vad det gäller för det finns en risk att en inblandad person läser :D
Får väl skapa ett nick och skriva :angel:

Men jag har hamnat i ett litet dilemma, och jag vet inte vad jag vill.
Finns en risk, om jag säger ja, att det utmynnar i samma tråkiga situation som förra året och det orkar jag inte.
Men det kan även blir bra, pga att en sak som var del i förra årets kalabalik försvinner.

Har fått ett krav på förändring av vissa saker, men jag kommer ocskå ställa krav tillbaka.

Vet inte vad jag vill med detta blogginlägg, troligtvis bara skriva av mig :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
2 071
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 112
Senast: Görel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: Wille
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 811
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka