Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget att kommentera bilderna om, de är bra.Sista bilden verkar som om du lagt ner en stående bild..., den gör sig bättre stående, men det är en bra bild.
De ser ut att behöva lite mer skärpa alla, men annars så.
Jag skulle oxå vilja ha en sån bra kamera, men jag är så kluven.... skulle vilja ha en liiiten kamera med bra zoom, som man alltid kan ha med sig. Men å andra sidan drömmer jag om en digital systemkamera Men de är ju rätt klumpiga va??
Autofokusen ska hjälpa så det är nog snarare objektivet eller någon inställning. Men så oskarpa tycker jag inte att de är.. Det kan vara upplösningen från det album som de är lagda på också, de brukar dra ner kvaliteten avsevärt. Tips på ett GRYMT objektiv till 400D är Tamron SP AF 28-75/2,8 XR Di till Canon AF Det är sjukt skarpt och en bra prisklass! V ar och provfotade igår med ett sådant och jag vart klart överraskad över kvaliteten!
Jag skulle oxå vilja ha en sån bra kamera, men jag är så kluven.... skulle vilja ha en liiiten kamera med bra zoom, som man alltid kan ha med sig. Men å andra sidan drömmer jag om en digital systemkamera Men de är ju rätt klumpiga va??
Nu har jag kikat på denna: länkHöhö. Hästar fotas bäst i smyg!
Kommer ihåg efter första gången jag använde systemkameran en längre tid, sen gick jag över till min lilla igen för att kunna rida med den, sheeet va knäppt det kändes!
Är det någon som har nån av Nikon D40X eller Canon 400D?
Jag undrar också, ingen som testat eller har en Nikon D40X?
ungefär hur långt ifrån har du stått när du fotat bilderna?