Diesel på hal is

W

Wicked

Idag har vi varit ute på äventyr runt sjön. Diesel fick undersöka is ordentlig för första gången, mycket konstigt underlag tyckte han :p

Fotografen heter Per Söderlund :bow:

35511012975.jpg

35511012827.jpg

35511012982.jpg

35511012989.jpg

35511181734.jpg

35511364114.jpg

Sv: Diesel på hal is

SMUUURF för att vi har Exakt likadana halsband!!:D
Men fy fy, du har det uppochner:angel:

Kanonfina och härliga bilder-på en riktigt fin hund!:love:

Det är ett staffehalsband och det sitter åt rätt håll.
På de runda metallbitarna så är det ett staff huvud avbildat. Och det är åt rätt håll.
Ändarna på staffordshireknuten ska vara uppåt oxå.

Jag har ett nästan likadant, med knutar och huvudet fast i mässing.
http://www.pixbox.se/pic_show_id9786421.html

Senast ändrad:

Tack för alla fina kommentarer, jag tycker också att han är en riktig pärla :love: Men så är jag måhända lite partisk också :p

Per är en fantastiskt fotograf. Tyvärr var det lite dåliga ljusförhållanden idag, så många bilder blev lite mörka.

Det är ett staffehalsband och det sitter åt rätt håll.
På de runda metallbitarna så är det ett staff huvud avbildat. Och det är åt rätt håll.
Ändarna på staffordshireknuten ska vara uppåt oxå.

Jag har ett nästan likadant, med knutar och huvudet fast i mässing.
http://www.pixbox.se/pic_show_id9786421.html

Precis :bow: Man ser staffehuvudet rätt tydligt på första bilden, där syns det att halsbandet sitter åt rätt håll också.
Lite OT: Vart kommer din staff ifrån? :)

Han är ifrån en privat uppfödare i Jönköping!

Tjyvkikade på er på stora sthlm lite faktiskt, från början så gillade jag inte riktigt röda staffar men nu börjar jag se en viss tjusning i den färgen! Och din hund är väldigt fin både kropp och huvud! :love:

Tack igen allihopa :) Ja, han är faktiskt fruktansvärt söt min lilla prins.

Tjyvkikade på er på stora sthlm lite faktiskt, från början så gillade jag inte riktigt röda staffar men nu börjar jag se en viss tjusning i den färgen! Och din hund är väldigt fin både kropp och huvud! :love:

Usch då :crazy: :D
Det gick ju inte kanonbra på SS tyvärr, men så är det ju ibland.
Fast jag tycker faktiskt att man kan ifrågasätta hur bra det är att sätta upp en domare som aldrig dömt rasen förut, på en nordisk vinnarutställning :crazy:

Ja, jag tyckte han skötte sig kanonbra i ringen ändå. Det var bara hans 4:e utställning, och hans första inomhus.

Bjuder på en bild från spektaklet :D

34915513131.jpg

Åhh din hund är SÅ VACKER:love:
vill ha vill ha ;)
Hur gammal är den?

Åhh din hund är SÅ VACKER:love:
vill ha vill ha ;)
Hur gammal är den?

Tack!
Då får du röja undan mig först, för den här pärlan släpper jag inte för allt i världen :D
Han är lite drygt 10 månader nu.

Vilken sötgris (har sj en Amstaff o kallar alltid dom för grisar hehe)
Jättefina bilder

Okej!Ja det förstår ja så fin som han är :love:
Han är verkligen en mycket vacker staffe!..
Min kompis har 2 st staffar..dom är svarta..men din hund har en underbar färg :love:

Shit vilken härlig färg han har.... Fantastiskt fin...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 708
Senast: fixi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 658
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 334
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka