Devonbeppar!!

MissFideli

Trådstartare
Idag har jag varit i Mariestad och tittat på mini-Devons :love::love::love:

Sånna här :love:
19320650.jpg

19320625.jpg

Vackra mamma, IC Pichons Nora
19320656.jpg

Sv: Devonbeppar!!

Fullständigt, fullständigt toksöta! :love:
Varför har den första färg på tassen? Är det för att skilja dem åt?

Precis! En röd skiljer sig från dom andra, eller kanske 2. Men dom andra 2 är för svåra att se skillnad på.

Inte blir man kattungesjuk inte... :devil:

Och Abbie visar rätta sidan. :rofl: Jag förstår henne, du åker och är rasotrogen, vilken jäkla stil. ;)

Visst blev det en härlig bild på Abbie :D

Kattungarna var underbara! Förstår att du blir sugen, Devonbebisar är så söta så det nästan gör ont i hjärteroten :love: Nora och Laa-laa var väldigt mysiga också, är dom typiska Devons så bara måste jag ha en sån.

Jasså? Inte alls? Jag blev alldeles bortkollrad bland alla röda, dom var liksom överallt.
Tror dock att det är hon som ligger bakom Fröken höger fram. Och sen tror jag (dock inte säker) att detta är hon också. Hon är ju den enda solida

19320601.jpg

19320606.jpg

Tror dom är 6 veckor nu. Nej, jag ska inte köpa nån, dom 2 jag har hemma vill vara själva. Men det blir en Devon i framtiden, en hona för avel då. Men det är då. Nu ville jag bara se och klappa och Sophia på S*Besitos bjöd dit mig.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
828
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har haft Buster i ett år nu och på den tiden är det fyra personer som sagt att han är ful. Det är som att de blivit chockade och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 076
Senast: Sonic76
·
Katthälsa Mamma ringde nyss och berättade om senaste veterinärbesöket och funderar lite. Katten: Född 2008, inomhuskatt, pigg, lekfull men klart...
Svar
4
· Visningar
1 073
Senast: astronaut
·
Katthälsa Lina äter inte som hon ska. Veterinärtid är bokad. Någon som vet vad de kan tänkas kolla förutom det uppenbara att titta i munnen? Om de...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 157
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9