Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Japps, Rustie är pappa. De har fått pappas öronplacering.
Han väntar sin andra kull om två veckor och jag letar eventuell efter en fodervärd till en hankatt ur den kullen
I think it's safe to say att Gene Simmons är n 09. Mönster brukar synas väldigt tydligt på småttingar, det är då man har som störst chans att avgöra vilket mönster en devon rex har.
Sötnosar är de iaf, ser ut att ha fin bredd mellan öronen. Vem är mamman?
Jo jag var också ganska säker på att han är solid. Matte trodde att de båda mörka var mönstrade först, de hade spökmönster när de var små och lite fevercoat på det.
Gene är min lilla favorit.
mamman är Leda av Jamas.
(Det kan hända att jag har devonungar på 3 månader med mig ned till Örebro/Skövde/random plats när jag flyttar ned i höst. Om allt går enligt mina planer.
Vitfläckar )
Ja, gissar att det är Fia. M-stad? Ska bli jätteroligt båda! Luna är ju så fin och bebisar är ju... Underbart!!
Jag har ju Yoga som stoppar alla kattinköp, himla tur är det *pustar*
Såg tråden på senior, gissar att det inte handlar om Örebro
Jag kan erbjuda fritt brittgos och gratis kattvakt här i stan iaf
Nej, tråden på senior handlar om ned mot Skövde/Skara/Tidaholmshållet, dock styr ju antagningsenheten helt och fult vart jag slår ned mina rötter. Blir det Örebro, ja då får jag väl leva skolåda några år till då
Japps, Den Fia är det. Så trevligt! hennes bebisar blir nog hemskt fina skulle jag tro! Jävla Yoga, du får göra tanten snäll
(Fast det behöver man inte när man är så fin. )
Luna är lite utav min svaga punkt.
Brittgos vill jag ha även om jag hamnar i Skövde, det går säkert tåg till Örebro.
Luna är fin. Jag är förvisso helt okunnig, så jag tycker alla DRX:ar är fina. Älskar din Rustie. Inte bara för att han är choklad
Tur att det är några år kvar innan jag kan skaffa mig en egen Devon, hinner läsa på mer då
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.