Devonbebisar tre veckor.

Reykur

Trådstartare
PICT0335-1.jpg

PICT0339-1.jpg

Angus Young, n09 (Underst)
Johnny Cash, d09 24
Gene Simmons, n03 (24?) ?

Vackringarna, nu är de tre veckor!

(Det är min hankatts första kull. )
:love:

Sv: Devonbebisar tre veckor.

Japps, Rustie är pappa. :love: De har fått pappas öronplacering. :D
Han väntar sin andra kull om två veckor och jag letar eventuell efter en fodervärd till en hankatt ur den kullen :angel:;)

I think it's safe to say att Gene Simmons är n 09. Mönster brukar synas väldigt tydligt på småttingar, det är då man har som störst chans att avgöra vilket mönster en devon rex har. ;)

Sötnosar är de iaf, ser ut att ha fin bredd mellan öronen. Vem är mamman?

Jo jag var också ganska säker på att han är solid. Matte trodde att de båda mörka var mönstrade först, de hade spökmönster när de var små och lite fevercoat på det.
Gene är min lilla favorit. :D
mamman är Leda av Jamas.

Ah, det förklara Kurbit-dragen (som jag är vansinnigt förtjusta i). ;) Med lite tur slår de igenom på kullen också, linjerna finns ju på båda sidor.

Senast ändrad:

DEN SOM SER UT SOM EN LEO. åååååååååååh ja vill ha den reykur. ååååååååååååååh

ja dom börjar bli lite söta nu.. som den stora kattkännare jag är (ja jag känner iaf Rustie) så är dom kanonfina :p

Nej det har jag inte. ;) Det är inte mina ungar, min katt har bara bidragit med sina gener som fader till kullen, de bor hos en annan uppfödare.

Vilken söt liten rygg den röda hade :love:

Jag ska iväg och klappa DRX på fredag. Och i mars ska jag iväg och klappa DRX+SPH, det värsta är att hon då har DRX-ungar på kanske 5-6 v :eek: :crazy:

Ja visst har han underbara spottar! :love:
Fias bebisar? :D

Hälsa Jina och Fia från mig!

(Det kan hända att jag har devonungar på 3 månader med mig ned till Örebro/Skövde/random plats när jag flyttar ned i höst. Om allt går enligt mina planer.
Vitfläckar :angel: )

Ja, gissar att det är Fia. M-stad? Ska bli jätteroligt båda! Luna är ju så fin och bebisar är ju... Underbart!!
Jag har ju Yoga som stoppar alla kattinköp, himla tur är det *pustar*

Såg tråden på senior, gissar att det inte handlar om Örebro :( ;)

Jag kan erbjuda fritt brittgos och gratis kattvakt här i stan iaf :angel:

Jättefina spottar har han! Verkligen!

Senast ändrad:

Nej, tråden på senior handlar om ned mot Skövde/Skara/Tidaholmshållet, dock styr ju antagningsenheten helt och fult vart jag slår ned mina rötter. Blir det Örebro, ja då får jag väl leva skolåda några år till då ;)

Japps, Den Fia är det. Så trevligt! hennes bebisar blir nog hemskt fina skulle jag tro! Jävla Yoga, du får göra tanten snäll :angel:
(Fast det behöver man inte när man är så fin. )
Luna är lite utav min svaga punkt.

Brittgos vill jag ha även om jag hamnar i Skövde, det går säkert tåg till Örebro. :D

Haha, självklart är du välkommen vilket som :D

Luna är fin. Jag är förvisso helt okunnig, så jag tycker alla DRX:ar är fina. Älskar din Rustie. Inte bara för att han är choklad ;)
Tur att det är några år kvar innan jag kan skaffa mig en egen Devon, hinner läsa på mer då :)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
829
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
2 229
Senast: hoppsann
·
Övr. Katt Nu har vi besökt en kull och skrivit på pappren för en av kattungarna. :nailbiting: ;) De är fortfarande små så vi får dom först mellan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 193
Senast: Vallmo
·
Övr. Hund Om ca två veckor får vi hämta våran valp :love: Längtar massor samtidigt som paniken växer lite för varje dag. Oroar mig för alla...
Svar
6
· Visningar
818
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama