Deutsches Fohlen Championat.

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare wolken fee
  • Startdatum Startdatum
W

wolken fee

Segrade bland hingst fölen gjorde;:idea:

Hingst efter Fidertanz - Alabaster.

I Reserv;

Hingst efter FUrst Gradios - Laomedon

II Reserv;

Hingst efter Sandro Hit - Argentinus

Segrade bland Sto fölen gjorde;:idea:

Sto efter Quarterback - Harvard

I Reserv;

Sto efter Floresco - Laures

II Reserv;

Sto efter Lugato - Faveur

Dessa föl finns på film på följande internet adress;
www.Horse-gate.com

Vad tycker ni om fölen? Vilken av dessa fölen passade din smak?

Hingsten Fidertanz (Fidermark - Ravallo), ligger bakom många av fölen som har gått mkt bra. Det ser man även i aktions katalogen ifrån Klosterhof Medingen.
Vad tycker du om honom?

Sv: Deutsches Fohlen Championat.

Fider... :bow: ligger högst på min vill ha lista, om, mot förmodan ungstoet skall betäckas i vår.

Segrade bland hingst fölen gjorde;:idea:

Hingst efter Fidertanz - Alabaster.

I Reserv;

Hingst efter FUrst Gradios - Laomedon

II Reserv;

Hingst efter Sandro Hit - Argentinus

Segrade bland Sto fölen gjorde;:idea:

Sto efter Quarterback - Harvard

I Reserv;

Sto efter Floresco - Laures

II Reserv;

Sto efter Lugato - Faveur

Dessa föl finns på film på följande internet adress;
www.Horse-gate.com

Vad tycker ni om fölen? Vilken av dessa fölen passade din smak?

Hingsten Fidertanz (Fidermark - Ravallo), ligger bakom många av fölen som har gått mkt bra. Det ser man även i aktions katalogen ifrån Klosterhof Medingen.
Vad tycker du om honom?

Jag säger HURRA!!!!!

Hingstungen som var placerad 2:a e Furst Grandios var inte så dum heller...
Tyckte dock inte att det bästa stofölet e Quaterback var så fantastisk,kanske var hon spänd.

Jag tycker om hingstfölet efter Fidertanz, hans lätthet i traven och hans utstrålning.
Vad månne bliva av honom tro?:love:

Fidertanz själv ser ut som en ganska vanlig brun häst när han står i sin box.Lugn men nyfiken,väldigt godmodig.Före och efter tömning-ett sant proffs.Förvandlingen under ryttare är overklig-vilken utstrålning,dynamik och power.En sann atlet

Hingstungen som var placerad 2:a e Furst Grandios var inte så dum heller...
Tyckte dock inte att det bästa stofölet e Quaterback var så fantastisk,kanske var hon spänd.
Jag håller med! Fidertanzen var bäst och därefter den som kom tvåa bland higstarna. Av stona så var det ingen av dem på film som var i min smak. :D

Det skall bli roligt och spännande att se hans 1:a årgång i helgen på Flyinge,2 kvalade hittils vad jag vet.

Det skall bli roligt och spännande att se hans 1:a årgång i helgen på Flyinge,2 kvalade hittils vad jag vet.
Ska du dit? Har du möjlighet att isåfall ta bilder där nere?

Senast ändrad av en moderator:

Nej,har inte möjlighet tyvärr.Det är även ett fint Quattro föl uttaget,men har goda vänner som skall filma.Hoppas det blir lite tryck på auktionen,bra initiativ!!!Äntligen:)

Ska du dit? Har du möjlighet att isåfall ta bilder där nere?

Det ena Fidertanz fölet var struket, det andra gick inte vidare till semifinal, hon fick kritiken att hon hade bra linjer, visades i bra skick och hade mycket god härstamning för sporten, dock var hon något i framvikt för dagen. Lyckades få med en liten snutt mest i galopp, http://www.dropshots.com/Horses2#albums/Riksfol Flyinge 080906/2008-09-06/11:47:02

Det finaste Fidertanz fölet såldes som hingstämne före auktionen,kommer att lägga ut honom vad det lider.Stofölet var betydligt bättre i kvalet enl initerade.Hon är inte så typad på F som hans avkommor jag tidigare sett.

Det finaste Fidertanz fölet såldes som hingstämne före auktionen,kommer att lägga ut honom vad det lider.Stofölet var betydligt bättre i kvalet enl initerade.Hon är inte så typad på F som hans avkommor jag tidigare sett.
Vem köpte?

Det är ganska kul, när man tittar i höst aktions katalogen ifrån Klosterhof Medingen, så ser man att man har använt Fidertanz på Trakehnerston samt även fullblodston osv.
Och det låter ju intressant tanke på att så många i Sverige har en negativ inställning till Trakhener hästar.:love:

Det är ganska kul, när man tittar i höst aktions katalogen ifrån Klosterhof Medingen, så ser man att man har använt Fidertanz på Trakehnerston samt även fullblodston osv.
Och det låter ju intressant tanke på att så många i Sverige har en negativ inställning till Trakhener hästar.:love:
Måhända att jag är trög, men den kopplingen du gör förstår jag inte? :confused:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka