Börjar reta upp mig på folk (särskillt dom med större hundar här) som har hundilskna hundar. Varför ska folk alltid skojja bort om deras hund visar agg mot annan hund. har möt flera hundar som skällt rest rag och gjort utfall mon min chi hane när vi är på promenad men vad hör man, enda är att ägarna nästan gullar då med sina hundar och skyller på att dom vill leka och annat
Jag tycker det är obehagligt att möta hundar och deras ägare ute, så brukar därför lyfta upp min lilla ibland när vi går förbi. Bara senast i förgår när jag skulle handla så satt det en rottis bunden, kan säga att min lilla skulle nog inte varit i livet om jag haft honom på marken då. Att jag nämner större hundar är att av alla hundar vi mött har det endast varit de större som visat agg. Tycker detta är jättetråkigt, då vi igår mötte en rottisblandning eller annan stor ras med rottis färg och då visade min kille rädsla för denna
Kan tilllägga att min chi inte skällt eller på något sett provoserat någon hund, då enda gången han skäller är om han blir riktigt rädd.. vilket han blev efter rottisen gjorde utfall mot oss
Vet inte vad jag vill få ut igentligen, har inget emot stora hundar om någon tror det, men retar mig så på dessa ägare som inte kan hålla bättre koll på sina hundar *suck*