Det var fasligt..

LenaH

Trådstartare
...vad de rutinerade ryttarna trillade av på slutet.
Andrew Nicholson, Andrew Hoy och nu även Ingrid Klimke!

Undrar hur det kommer sig att de har fått såna problem nu på slutet, det är ju de mest rutinerade som rider nu.

de kanske undervärderade hinderna när de yngre ryttarna klarade de så bra :confused:

Tycker det känns bra att dom trillar av ibland. Då ser alla små som börjat rida att även storstjärnorna druttar av ibland.

ja alltså Piia rider alltid hiskeligt fort och hon kan klara tiden även med ett stopp när folk inte klarar tiden på felfria ritter.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har fått operationstid för att göra en gastric bypass i slutet på sommaren och undrar om ni är fler här på forumet som är aktiva ryttare...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
450
Senast: The Beast
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 020
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
519
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama