Det var det

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänk att man alltid ska rida mycket sämre på tävling än man gör på träning. Men det är jag ju inte ensam om tydligen...

Det blev inga större missar i programmet, förutom att allt var sämre än vanligt då. I andra klassen var det jag och en annan tjej som ridit samma klass som skulle ha hand om cafeterian. Vi trodde båda att vi hade kommit sist :D Hon vann visade det sig. För mig gick det väl också bättre än väntat även om det var utanför placering.

Bara att öva vidare :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
726
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej! Som de flesta här säkert känner till vid det här laget är jag mamma till @EmmaFilippa som brukar skriva mycket här och som känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 992
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 138
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 859
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama