Det svider i mig

Sv: Det svider i mig

Lilla pluttan.... man vill ju bara ta den till sig när den ser ut så! Men det är ju helt underbart att de hittat den och försöker hjälpa den :bump:

Men stackars hund. Vad håller de liv i den för?

Det mest humana vore att ta bort den.

Kan man bota så svår skabb är min första tanke.
Stackart lilla puppy:cry:

Men stackars hund. Vad håller de liv i den för?

Det mest humana vore att ta bort den.

Jag tycker det är bra att dem åtminstone ger den en chans. De kan ju tydligen bota skabben. Har sett liknande fall innan där det har gått att bota.
För övrigt verkar ju valpen frisk. Och sen gäller det ju att hitta ett hem till den där ägarna kan hundar så den inte hamnar hos några som tycker synd om den så den bli ännu mer ynkligare.

Ja, det svider verkligen. Hur kan man göra så mot en familjemedlem? Hoppas hon blir bra av behandlingarna och kommer till ett jättebra hem sen.

Lika vidrigt att lämna den som om att hålla den stackaren vid liv. Men man ska tydligen rädda allt som räddas kan, oavsett pris.

Lika vidrigt att lämna den som om att hålla den stackaren vid liv. Men man ska tydligen rädda allt som räddas kan, oavsett pris.

Det verkar vara ett vanligt fenomen just när djur räddas. Men om djuren haft ett normalt liv innan känns det som att man hellre låter dom somna in..

Visst är det hemskt!
Den ser verkligen rädd och ledsen ut också :(
Stackars liten!:cry:

Liknande trådar

Hundhälsa Ny studie pekar på att taurinbrist är vanligare förekommande hos hund än vad man hitills trott. Brist på aminosyran taurin är kan bidra...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 715
Senast: YlvaG
·
Tjatter Ja ibland när det känns trist så kan det vara skönt att få lite positiva nyheter.... Så här kommer en...
Svar
4
· Visningar
489
Senast: _Taggis_
·
Svar
95
· Visningar
9 200
Senast: Sirap
·