L
Lillan
Jag har en tendens att alltid hamna i pinsamma situationer, är som sagt lite fumlig och klumpig ut av mig.
Men det bjuder jag på.
Oftast skrattar jag ( om inte mer ) än dem som får se mig in action,,,
Jag och en ridkompis skulle ut på en tur förra vintern.
Hästen jag skulle rida var ganska hög och jag är ganska ovig, plus att jag hade mycket kläder på mig för det var kallt.
Sätter foten i stigbygeln och häver mig upp, känner mig som en koloss och precis när jag skulle sätta mig i sadeln så hörs det ett ljud " Skratchhh", ridbyxorna sprack där bak.
Min ridkompis hörde ljudet och sen skrattade hon resten av den ridturen.
Kallt blev det men vi hade kul..
Red i ridskola förut och på min första ridlektion, så informerade dem mig i den ridgruppen.. att ramlar man av så får man köpa tårta..
Jag svarade "jag kommer inte ramla av med ett stort smile."
Ska sitta upp och tar sats och till min förskräckelse så ramlar jag ner på andra sidan.
Jag lovar alla i detta stora ridhus låg dubbelvikta av skratt..
så det va bara att köpa en tårta och se glad ut..
Mvh Lillan
Men det bjuder jag på.
Oftast skrattar jag ( om inte mer ) än dem som får se mig in action,,,
Jag och en ridkompis skulle ut på en tur förra vintern.
Hästen jag skulle rida var ganska hög och jag är ganska ovig, plus att jag hade mycket kläder på mig för det var kallt.
Sätter foten i stigbygeln och häver mig upp, känner mig som en koloss och precis när jag skulle sätta mig i sadeln så hörs det ett ljud " Skratchhh", ridbyxorna sprack där bak.
Min ridkompis hörde ljudet och sen skrattade hon resten av den ridturen.
Kallt blev det men vi hade kul..
Red i ridskola förut och på min första ridlektion, så informerade dem mig i den ridgruppen.. att ramlar man av så får man köpa tårta..
Jag svarade "jag kommer inte ramla av med ett stort smile."
Ska sitta upp och tar sats och till min förskräckelse så ramlar jag ner på andra sidan.
Jag lovar alla i detta stora ridhus låg dubbelvikta av skratt..
så det va bara att köpa en tårta och se glad ut..
Mvh Lillan