Det kom ett paket =)

Miss Sixty

Trådstartare
När man låg hemma och var sjuk så ringde det på dörren och utanför stog ett stor lastbil och jag hade ingen anning om vad det var för något som vi skulle få levererat till oss men när jag såg paketet förstog jag vad det var för något:
7457377.jpg

Min sadel :)

Äntligen har väntat på den i två månader.

Här är en bild på den:
7457380.jpg

(Vet att stigläderna är för ljusa men de ska mörkas snart)

Sv: Det kom ett paket =)

Hej!

VAd har du gett för din CWD och vilken modell är det? :)
Funderar själv på en sådan till min unghäst...

Hur känns lädret?

Vet inte exakt vad vi gav för den eftersom de inte är jag som har betalat den men den gick på cirka 27.000kr och de är modellen som är Half Deep. Lädret känns väldigt bra och mjukt.

oh. snygg sadel :love: förstår hur det är o vänta, jag väntade 2,5 månad på min!
snyggt schabrak också, har likadant ;)

Jättesnygg! Står i valet och kvalet mellan butet och cwd..Hade nästan bestämt mig för butet men nu blir jag ju förvirrad :p

Jag valde också mellan CWD och Butet men eftersom de var så lång väntetid på Butet sadlen och jag gillade CWD sadlen när jag testade den så blev valet lätt.

Jag fick också min CWD i veckan! :) Måste ha beställt precis efter dig... Det är så härligt att ha ny sadel! :)

Grymt snugg sadel..

Får man fråga vad den kostade?

Jag har med en CWD, jag älskar den. helt underbar. Jag köpte min från Holland, mycket billigare där! gav ca. 17.000 o de e ju betydligt mindre än om man köper den i Sverige. Men det är verkligen världens skönaste sadel! :)

Bara jag som tycker den ligger konstigt? Kanske är vinkeln eller vad som helst, men sadeln ligger typ 5 meter från hästen. :crazy: I alla fall manken..

Men mkt snygg sadel! :love: Önskar jag med hade råd!

Jag tycker också att sadeln ligger lite konstigt!
Har du provat denna modell på hästen innan?

Den är iaf as snygg! :love: Lägg in någon bild sedan när du rider i den! :)

Bara jag som tycker den ligger konstigt? Kanske är vinkeln eller vad som helst, men sadeln ligger typ 5 meter från hästen. :crazy: I alla fall manken..

Men mkt snygg sadel! :love: Önskar jag med hade råd!

jag reagerade också på det men antar att det är pga den konstiga vinklen?

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 500
Senast: Sassy
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 199
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 865
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 594
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka