Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett tyngdtäcke behöver sättas fast inuti påslakanet (det brukar finnas snören att knyta fast tyngdtäcket med på insidan i påslakan som är avsedda för tyngdtäcken och tyngdtäcken brukar ha öglor) för att ligga still så tyvärr lär du behöva köpa nya påslakan oavsett.
Kanske är ett nyare påfund? Tänker om det var ett tag sedan du hade/det du har tillverkades? Nä, utan att sätta fast dem i påslakanet fungerar helt enkelt inte. Då ligger täcket inte still alls. Inte ens om man som jag ligger väldigt stilla när jag sover. Jag har ett tyngdtäcke från beckasin på 12 kg. Älskar det och kan verkligen rekommendera det!Det gäller nog bara vissa sorter. Inget av mina har haft det.
Å i stället korvar de sig som ....
Köpte nya påslakan för ett år sedan, de är 120 x 200 o har inga öglor.Kanske är ett nyare påfund? Tänker om det var ett tag sedan du hade/det du har tillverkades? Nä, utan att sätta fast dem i påslakanet fungerar helt enkelt inte. Då ligger täcket inte still alls. Inte ens om man som jag ligger väldigt stilla när jag sover. Jag har ett tyngdtäcke från beckasin på 12 kg. Älskar det och kan verkligen rekommendera det!