Det här med permanent inloggning

Shaggy

Trådstartare
Min telefon pajade i natt och det fick mig att fundera. Hur är det egentligen med den här permanenta inloggningen. Hur länge är man inloggad på en enhet om man är inaktiv? Kan man logga ut från enheter man inte är aktiv på från den enhet man är aktiv på (har letat men hittar inte)?
Ibland loggar jag ju dessutom in från enheter som inte är mina. Jag brukar försöka komma ihåg att kryssa ur rutan om permanent inloggning och sedan manuellt logga ut men sånt kan man ju enkelt glömma.
 
Jag brukar bara bli utloggad om jag rensar webbhistorik och kakor.
På telefonen blir jag utloggad om jag rensar historiken och kanske om telefonen uppdaterats och startas om, minns inte hur det var senast.
Blir nog även utloggad om jag är på en enhet och byter lösenordet på buke och sen går in på buke på en annan enhet. Osäker på om jag minns rätt. :confused:
Är så sällan jag blir utloggad så jag minns inte riktigt.
Använder bara mina egna enheter men använder alla varje dag så vet inte hur det skulle bli om jag inte använde en av dem till buke en period.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 337
Senast: Yeah but
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
7 556
Senast: Dopy
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 535
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Någon här som har erfarenhet? Är ju inte så många vettar som kan sånt här så får bli besök efter årsskiftet tydligen men jag kan ju...
Svar
5
· Visningar
1 349
Senast: Lenis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp