Det här har jag hemma...(bilder)

Miiip

Trådstartare
Är barnvakt åt en liten Volpino Italiano på 4 månader. Lilly heter hon. Funkar hyffsat bra ihop med dom två busarna som redan finns här hemma :D
Lilly har knyckt Tjorvens favorit leksak
Vilken kaluffs :)
Golfbollar är det bästa som finns
Tjorven och Lilly

Och sen några bilder på dom egna busarna när jag ändå är på gång :D
Tjorven och den misshandlade fotbollen
Tjorven Korven
Full fart
Wiiihaa
Adina i trappen
Skymningens Adina på sin favoritplats
Fina Adina

(Ta bort http:// om det inte fungerar)

:) Funderar starkt på att köpa en egen Volpino. Dom är helt underbara hundar. Fast jag tror nog att Adina och Tjorven skulle bli ruskigt förbannade...dom tycker inte att Lilly är så rolig längre :D

Visst ja det var ju din mamma som köpte från Skymingens :) Hur går det med honom?

Den här lilla bollen är bara 4 månader och på tok för söt.

Mamma min tänker dra med mej och kika på nästa kull Skymningen får...tror hon har en baktanke med det :D Vi har fastnat otroligt mycket för rasen. Funderar på att hänga med på Mauds linje och föda upp både phaléner och volpinos ;)

Han är väldigt trevlig :love:
Fungerar jättebra ihop med dottern.
Mamma har ställt ut honom redan och han fick tydligen fint betyg, rastypisk osv.

Dock har mamma inte lyckats få honom rumsren ännu...

Vad roligt :)
Skoj när man får bra kritik :D

Det är nog inget att oroa sej för med rumsrenheten, visst det är jätte jobbigt när dom inte slutar att göra ifrån sej inomhus men det kommer. Min 11 månaders tik blev rumsren för lite mer än en månad sen...alltså när hon var 10 månader :eek: Den andra tiken jag har var ren redan efter någon vecka. Så det är himla olika :smirk:

Vad skönt att höra att det kan skilja sig så mycket! Jag känner mig mycket lugnare nu. Jag ska berätta om ditt svar till mamma!

Hon känner sig lite nedtryckt av folket på valpkursen pga av att killen inte är rumsren ännu.

Men herregud. Folk allstå. Det har väl inte dom med att göra ifall din mammas hund är rumsren eller inte :mad:

Ja du får ta och hälsa henne att min var 10 månader när hon blev torr :o :D HJnder faktiskt fortfarande att hon gör inne, men det är ifall man missar då hon säger till :smirk:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka