Det här blev lite konstigt med bilden

Shaggy

Trådstartare
I den här tråden så ligger bilden som spoiler trots det så syns den på forumsidan. Borde inte en spoiler dölja den även där?

Tyvärr är det nog svårt att ordna det, som det ser ut just nu tas den första bifogade bilden från trådens första inlägg och visas i tråden, i listan med trådar.

Den kollar inte på hur den postats i själva inlägget.

Jag tycker funktionen är rätt trevlig och just nu är det lite svårt att komma runt "problemet" utan att helt ta bort funktionen.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Det är en väldigt bra funktion, men inlägg som citerar ignorerade inlägg syns och blir väldigt irriterande i läsflödet. Borde inte även... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
17 765
Senast: Sonic76
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
779
Senast: Krålus
·
Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
698
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka